HALLOWEEN SHOPPING - SNEEK PEEK

Okej jag kan inte hÄlla mig, kolla sÄ glad jag blev igÄr nÀr jag Halloween shoppade! Haha! Som jag skrev igÄrkvÀll kommer jag göra en Halloween Haul. Kanske flera, vem vet - dÀremot Àr de hÀr lite smÄtt för att visa upp bra i en video tycker jag, sÄ det fÄr bli som en sneek peek!

Jag hittade fina fladdermöss och dödskallar att ha i öronen pÄ Flying Tiger, och som ni ser tre andra dö-snygga svarta örhÀngen pÄ Glitter! Och jag blev sÄ löjligt förtjust i The Body Shops höst kollektion sÄ en liten handkrÀm i doften Vanilla Pumpkin fick följa med hem ocksÄ. Det doftar ljuvligt nu om mig pÄ jobbet hoho!
#1 - - madabouttea.se:

SÄ fina örhÀngen!

Svar: Vist var de fina!
Bunny

#2 - - Mirano:

Wait what? Det finns örhÀngen pÄ Flying Tiger nu!?!? Jag var dÀr igÄr och shoppade lite, jag mÄste ha missat dem helt ju :o
(Jag kommer sÄ gÄ tillbaka snart för att se om dem finns hÀr i BorlÀnge, höhöhö)

Svar: Det fanns SÅ mycket fint hĂ€r i Malmö! Och det ska tydligen fĂ„ in mer grejer. Kommer bli sĂ„ pank hahah!
Bunny

#3 - - Ida ☯ the sky under the sea :

Awwwww! Kul! Älskar Halloween :D

#4 - - Miss Naily:

Har du spanat in Asos utbud pĂ„ halloween grejer i Ă„r? Man vill typ ha allt! Även H&M Ă€r vĂ€ldigt bra i Ă„r om man gĂ„r in pĂ„ deras hemsida:)

Svar: Jag har inte hittat sÄ mycket kul just pÄ dom affÀrerna faktiskt. Men har hoppet uppe, det kommer ju in saker hela tiden ^^
Bunny