W O R K O U T


IkvĂ€ll gick jag till gymmet! Det var sĂ„ himla lĂ€nge sedan jag var dĂ€r, det kĂ€nns som typ en mĂ„nads tid? Jag har inte riktigt haft tid eller ro i kroppen för att hantera sĂ„ mycket folk, liv och rörelse som det Ă€r pĂ„ gymmet vid den hĂ€r tiden och har istĂ€llet valt att trĂ€na lite hemma. Tacka vet jag yogamattor och gummiband ❀

Men, jag mÄste komma ur den hÀr fasen, för jag vet att trÀningen och gymmet Àr bra för mig, sÄ direkt dÄ jag kom frÄn jobbet bytte jag om och traskade ivÀg innan min lilla rumpa hann landa i soffan. Och det gick bra! Det kÀndes mycket roligare nÀr jag vÀl var pÄ plats Àn tanken pÄ att gÄ dit var. Jag trÀnade armar eftersom det Àr det jag tycker Àr svÄrast hemma. Men jag anvÀnder ju armarna sÄ mycket pÄ jobbet sÄ det gÄr ingen nöd pÄ dem haha.

Avslutade med mage för att bli av med den sista energin. Mage Àr det jag Àr sÀmst pÄ att trÀna. SÄ trÄkigt för jag kÀnner sÀllan trÀningsverk samt mÀrker sÀllan nÄgon förÀndring. DÀremot Àr ju mage superlÀtt att trÀna hemma sÄ lÀr lÀgga in det lite oftare om dagarna! 

#1 - - Clara:

Vad brukar du göra för trÀning/övningar hemma? Gym Àr inte riktigt min grej men jag skulle vilja trÀna lite ÀndÄ. ^^

Svar: Oooh kan göra ett inlÀgg om detta! Kul! :D
Bunny

#2 - - Viskningen:

LÄter hÀrligt!

#3 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh, tycker ocksĂ„ arm-pass Ă€r sĂ„ himla svĂ„rt att fĂ„ till hemma!

Svar: KÀnns som att man behöver sÄ himla mycket mer tillbehör för ett bra armpass hemma.
Bunny