THE CRIMES OF GRINDEWALD

Okej nu blev det vist vĂ€rsta Harry Potter bloggen hĂ€r idag men det hĂ€nder sĂ„ mycket nu sĂ„ bare with me ok. IgĂ„r slĂ€pptes release datum för nĂ€sta film i Fantastic Beasts serien. NĂ€sta film kommer om ett Ă„r. OM ETT ÅR. AsssĂ„ sĂ„ himla elakt att avslöja det nu? 

Jag ska göra mitt bÀsta för att hÄlla mig ifrÄn bilder, intervjuer och spoilers men det var ju inte det lÀttaste ens igÄr timmarna efter datumet slÀppts. Hatar internet haha. But I can't wait! Ser sÄ mycket fram emot Johnny Depp och Jude Law i Harry Potters magiska vÀrld. AW YISSSS
#1 - - Mirano:

Önskar dem kunde sparka Depp sĂ„ att jag kunde njuta mer av de hĂ€r filmerna.. >_<

Svar: Jag Ă€r sĂ„ osĂ€ker pĂ„ det dĂ€r? Hur vet man vad som Ă€r sant och inte sant? Är han dömd för nĂ„got? Googlar men hittar liksom inga kĂ€llor som verkar vettiga riktigt...
Bunny

#2 - - Mirano:

Svar: Vad jag har hört ska det ha funnits Ätminstone bildbevis (pÄ fysiska skador som blÄmÀrken bl.a), varför han aldrig Äkte in i fÀngelse har jag ingen aning om. Fast jag vet inte, jag kan ju ha lÀst en massa lögner bara, det Àr ju sÄnt som kan hÀnda nÀr man hÀnger pÄ internet liksom..

Men jag har lite svÄrt att bara slÀppa slÀppa det hÀr hur som helst, för av nÄgon anledning Àr vÄld i hemmet nÄgot som jag reagerar jÀttestarkt pÄ sÄ hans ansikte gör mig bara arg (och ..rÀdd? jag vet inte riktigt, men nÄt mer Àr det) nuförtiden. JÀttetrÄkigt om han egentligen Àr oskyldig sÄklart men jag vet inte riktigt vad jag ska göra Ät den saken?

Svar: Jag förstÄr helt hur du tÀnker. Har tÀnkt likadant. Sen började jag tÀnka att dÄ kan man snart inte gör nÄgonting? Med tanke pÄ vad som hÀnder i hela Sverige just nu med alla tusen olika #uppror, man kan inte gÄ nÄgonstans, se nÄgonting eller göra nÄgot för man riskerar att stöta pÄ nÄgon som "kanske" har gjort nÄgot. Jag tÀnker ska jag bojkotta nÄgot ska jag bojkotta alla. Jag skulle inte kunna Äka buss till jobbet för jag vet inte om nÄgon av alla 20 olika manliga busschafförer jag Äker med har gjort sig skyldig till liknande saker... Jag blev helt knÀppt i huvudet tillslut...
Bunny