THE CHRISTMAS SPIRIT IS HERE TO STAY

Nu har jag precis kommit hem frÄn en mysig liten julfika med Lillasyster! Vi tÀnkte gÄ till Coffee Factory först men dÀr var fullt sÄ vi rusade tvÀrs över gatan i regnet och in pÄ Espresso House istÀllet. 
 
Espresso House Àr sÀllan mitt favoritstÀlle att fika pÄ men jag passade pÄ att provs en Matcha Latte idag. Jag har fÄtt vÀldigt mycket matcha godis frÄn Japan och latten Àr ju sÄ hyped sÄ tÀnkte hur illa kan det vara? 
 
Det smakade blött hö. Haha. Det luktade som mina smÄ niner nÀr de Àr nyvakna efter en lÄng varm powernap. Hade jag för lite sötning i? Lite mer agave kanske nÀsta gÄng. Mycket knasig grej att dricka i alla fall. Har ni provat? 
 
Nu har jag gosar ner mig i soffan och tÀnkte se en julfilm jag hittade pÄ ViaPlay. En skola som ska ha musiktÀvling? Kan ju bli kalaset hÀr haha! Sedan blir det som sagt bara nachos och sÄ tror jag Mr Handsome fÄr vÀlja film ikvÀll haha! 
 
En sak till, kolla pepparlalsmuffinsen hÀr nedan. Vem vill ha ett veganskt recept pÄ det? *rÀcker upp handen*
Â