NEW IN: KILLSTAR

Hoho! Jag klickade hem lite grejer frÄn Killstar förra veckan och hÀmtade ut det i MÄndags! SÄ pepp pÄ det hÀr, vÀrt varenda krona! Jag menar seeeeer ni? 

Först och frÀmst, kolla vÀskan! Hur fin? Helt galet fin! NÀr ska jag ha den? Jag vet inte, men det Àr inte det viktiga hÀr. Det viktiga Àr att den Àr fin och jag ville ge mig sjÀlv den. SÄ jag gjorde det!
 
PlÄnboken sen dÄ, den Àr klÀdd i ett sammetsliknande tyg, har tusen smÄ fack samt ser ut som en fladdermus! Min plÄnbok gick sönder i somras och jag har letat lÀnge efter en bra ersÀttare. HÀr Àr den. 

Med i bestÀllningen följde Àven en liten svart spetsdröm i form av en förtjusande liten tunika. Ni ska fÄ se den pÄ sÄsmÄningom, jag tror det Àr min fredagsoutfit! 
#1 - - Abra:

Shiiiiit! Snyggt! Den vÀskan Àr en dröm!
Och tack för din kommentar, du Ă€r sĂ„ himla bĂ€st ❀

#2 - - Eda:

JÀklar va ball vÀska! PlÄnboken hade jag inte tackat nej till! :D

Svar: Vist var det fina grejer!
Bunny

#3 - - Vilde:

ÅÄh herreguud sÄ kule!!!

Svar: Eller huuuur!
Bunny

#4 - - Christina:

VÀskan Àr sÄ grym!! Vill ocksÄ ha en men vet inte nÀr jag skulle ha tillfÀlle att anvÀnda den dÄ jag gillar praktiska vÀskor :P Och plÄnboken var sÄ fin :D

Svar: Är ocksĂ„ mest för praktiska vĂ€skor! Men kunde inte hĂ„lla mig haha!
Bunny