M Ã… N D A G

Åh helst vill jag  bara ligga i soffan med denna utsikten framför mig just nu. Har inte suttit ner i min egen soffa en enda gång denna helgen. Som jag farit omkring! Det är alltid skönt när man känner att man utnyttjat all tid och fått ut mycket av helgen, men jag undrar om jag kanske inte tog i för hårt. Jag har så ont i mitt huvud idag och är så trött! Resultatet av mitt arbete kommer nog bli fint i alla fall.

Men, snart dags för lunch här och då har nästan halva arbetsdagen gått. Idag har jag med mig min goad nudelwok, så jag ska nog klara denna dagen också. Men mest längtar jag hem. Jag tror att det bör ligga en viss bok och vänta på mig i brevlådan då jag kommer hem och vill bara roffa åt mig den, lägga mig på soffan med en varm kanin på magen och läääsa! 

Hur ser er mÃ¥ndag ut?Â