L I S T A

Hur mÄr du just nu? Jag Àr trött och har ont i huvudet. Ser sÄ mycket fram emot att fÄ gÄ hem och Àta potatis, haha! Utöver att jag Àr just trött Àr det vÀl ganska sÄ bra fÄr jag sÀga. Men det Àr fredag, jag Àr trött. 

Planer idag? Jag gÄr frÄn jobbet om en liten stund, och ska plocka upp lite paket som trillat in pÄ vÀgen hem. Köpa potatis sÄ jag kan tillaga det i ugnen. Sen ska jag bara mysa hemma. Göra ny pepparkaksgranola till frukosten imorgon och gosa kaniner!

Vad gjorde du idag exakt för ett Ă„r sedan? Åh vad kul, jag verkar ha haft det sĂ„ bra enligt detta blogginlĂ€gget! After Work pĂ„ jobbet, promenad pĂ„ stan och julkortspyssel med lille kaninen!

Nuvarande klÀdberoende? Uhm. MÄste vara trÄkig och sÀga att jag inte har nÄgot ovanligare beroende Àn vanligt. GÀrna sammet och gÀrna icke Ätsittande klÀder just nu. 

Nuvarande matberoende? Jag har helt tappat det med den vietnamesiska maten. Can't stop. 

Ett jobb du aldrig skulle kunna ha? Busschafför. Jag har inget körkort och heller ingen tolerans med mÀnniskor. 

Vad önskar du att du gjorde mer? StÀdade. Men det Àr sÄ trÄkigt. 

Vad önskar du att du gjorde mindre? Shoppade. Jag har blivit sÄ mycket bÀttre pÄ att minska min shopping. Men det finns fortfarande utrymme att förbÀttras!

Ge ett tips som kÀnns aktuellt just nu? Om man gillar skumtomtar men inte vill Àta djur sÄ vill jag tipsa om Tomteskallarna som Àr nya för iÄr och helt djurfria! Tack Ä bock!

Â