JULGRANAR OCH CHOKLADBOLLAR

Jag hittade min lilla Annabanana utanför "Entré" i Malmö idag efter jobbet! Vi beslöt oss för att prova ett nytt café för oss, det vill sÀga Mormors Bageri som öppnat igen efter lite ombyggnationer i huset! Det blev sjukt nice faktiskt, det var nÀstan inget folk dÀr, de enda vi trÀngdes med var julgranarna! Trist för cafét kanske men bekvÀmt för oss. 
 
Jag hittade en apelsin, morot och Àppel juice och en vegetarisk chokladboll som jag satte i mig fort som tusan. Det gick inte lika bra för Annabanana och hennes jÀtte polkamarÀng om vi sÀger sÄ! Men sÄ fÄr det vara ibland! Det var jÀttemysigt! Inte sÄ himla lÄng fika men vi hinner avverka sÄ himla mÄnga samtal i alla fall. TIllslut kÀnde vi oss ungefÀr sÄ hÀr och bestÀmde att det var bÀst att fortsÀtta en annan dag; 

Nu Ă€r jag hemma och hĂ„ller pĂ„ att baka en Ă€ppelpaj! Ibland Ă€ter vi Ă€ppelpaj till kvĂ€llsmat. Det Ă€r Ă€ndĂ„ bra mat tycker jag, haha! Äpplen Ă€r ju bra, fulla av fibrer Ă„ grejer. Smulpajen gör jag sedan av havregryn som jag mixar till ett mjöl och sedan blandar med hela havregryn ocksĂ„. Havregryn innehĂ„ller ju massa bra grejer som fibrer, jĂ€rn och protein liksom. TIll sötning anvĂ€nder jag lite agave. Tjoho! Mer Ă€ppelpaj till middag! 
#1 - - Annaaaanas:

đŸ–€đŸ–€