DET GLITTRAR OCH JAG LÄNGTAR

Åh vad jag längtar! Nu är det inte lång tid kvar till december och man kan börja julmysa på riktigt! Jag har tjuvstartat lite, vilket man faktiskt får. Börjat planera lite inför julpynt här hemma, middagar jag vill laga, julgodis jag vill baka. Jag har redan gjort lite pepparkaksgranola, som dock inte blev så smakrik så det är väl också ok för ett tjuvstart, och jag har börjat titta på meningslösa julfilmer.
 
Med meningslösa julfilmer menar jag såna som finns på Netflix och som man inte ens kommer ihåg namen på. Sparar de viktiga filmerna som Elf, Grinchen och Ensam Hemma i några veckor till. Jag är alltid så full av förväntan innan jul. Jag behöver ingen snö, jag behöver bara mina juldekorationer, min varma choklad på morgonen och min glögg på kvällen, och helst mina varma stickade julstrumpor och jag är good to go! 

Är ni lika pepp som jag?
#1 - - Sara ~ Candis:

Väldigt pepp :D här har en ljusslinga åkt upp, bakat pepparkakor, tänder juldoftljus & lyssnar på julmusik haha :D

Svar: Åh du har kommit liite längre än mig. Julmusiken kör jag igång först den första december ^_^
Bunny