WHAT A LONG WEEKEND

 What a weekend! SÄ himla lÄng den har varit, det kÀnns som att jag har varit ledig frÄn jobbet en hel vecka. Och vilken fantastisk vecka i sÄ fall. SommarvÀder och vÀrme och utflykter och mys och massa god mat och vÀnner och hurray life, typ!
 
Jag har vloggat lite, en video har kommit upp hÀr, det Àr frÄn vÄr utflykt i torsdags som jag inte har hunnit berÀtta sÄ mycket om Àn heller. Tycker det hÀr med att vlogga Àr sÄÄÄÄ roligt, speciellt att pyssla och klippa med videorna. DÀremot Àr jag sÄ sjukt obekvÀm med att visa mig utan smink! Men det Àr ocksÄ det jag övar pÄ, det krÀvs jÀttemycket av mig att lÀgga upp de hÀr klippen. Men sÄ Àr det sÄ mycket gullig kanin i dem sÄ kan ju inte hÄlla det helt för mig sjÀlv haha. Anyways, hoppas ni tycker det Àr kul att hÀnga med mig pÄ youtube ocksÄ!

Idag har jag bara passat pÄ att kramas med mr Handsome, som just nu Àr ute pÄ Àventyr!  Saknar inte det hÀr livet alltsÄ, och det har bara gÄtt nÄgra timmar sedan vi sÄgs. Min fina Àlskling. 
#1 - - Annaaaanas:

Gillar din vloggar ^_^
Du Àr jÀttefin utan smink! <3

Svar: Taaack vÀnnen :D <3
Bunny