VLOGG - STÄDAR MIN WALK IN CLOSET


Ännu ett försök till en vlogg! SĂ„hĂ€r sĂ„g min söndag ut. Jag kĂ€nner mig fortfarande lite osĂ€ker pĂ„ hur jag ska bete mig framför kameran, vilket sĂ€kert syns. Jag kĂ€nner inte igen mig sjĂ€lv. Man blir ju sĂ„ oerhört sjĂ€lvmedveten nĂ€r man gör sĂ„nt hĂ€r! Dock tycker jag hela grejen Ă€r sĂ„ sjukt kul! Utmaningen och utveckligen Ă€r kul och att redigera och klippa ihop en video Ă€r jĂ€tteroligt. TyvĂ€rr Ă€r min kamera sĂ„ gammal att man sĂ€kert har filmat dinosaurierna med den, men frukta icke, jag vĂ€ntar spĂ€nt pĂ„ att min nya kamera ska landa i min brevlĂ„da! 

Om ni gillar videon kan ni vÀl ge den en like, samt kommentera vad ni skulle vilja se mer av? ^^ Tack för att ni tittade! 
#1 - - Annaaaanas:

Du fÄr gÀrna komma och organisera i min klÀdkammare ocksÄ XD
Ooh sÄn klÀnning frÄn Ida Sjöstedt har jag ocksÄ, en exakt sÄn hahah!^^

Svar: Hahah, assÄ jag lovar jag gjorde kaos med garderoben imorse igen hahaha!Vi fÄr ha dom samtidigt och vara fluffiga!
Bunny

#2 - - Mirano:

Söt du Àr! Tycker dina "follow me around"-vloggar Àr jÀttetrevliga att kolla pÄ, mer sÄnt om du fÄr möjlighet, tack!

Svar: Vad kuul! :D Tanken Àr att försöka filma lite varje helg i alla fall ^^ Bara vÀntar pÄ min nya braiga kamera :D
Bunny