TIPS: VEGAN BEAUTY & LIFESTYLE

Jag mÄste fÄ tipsa om en helt fantastisk blogg jag sprang pÄ igÄr, nÀmligen den hÀr! En hÀrlig tjej som driver en helt sjukt pedagogisk men enkel blogg om veganska skönhetsprodukter! Jag har hÀngt en del i Facebook grupper för att fÄ tips och lÀra mig mer, men det blir ofta sÄ rörigt med sÄ mÄnga kommentarer om att det dÀr Àr fel nÀ det Àr vist rÀtt fast oj nu var det fel i alla fall och ah, orkar inte helt enkelt. Upplever ocksÄ ofta att stÀmningen Àr sÄdÀr kul i sÄdana grupper. MÄnga veganer Àr sÄ ilskna (av obvious reasons).
 
SÄ jag blev sÄ glad nÀr jag fick syn pÄ denna rosa, fluffiga och enkla bloggen, ni mÄste kolla om ni Àr intresserade av veganskt smink, eller vanligt smink, eller inte ens intresserade smink. Jag Àr inte speciellt intresserad av smink, jag kan inte sÄ mycket, men hon gör det verkligen sÄ enkelt för en och plötsligt kÀnner jag att jag kommer kunna lÀra mig en hel del. 
 
 Bloggen innehÄller en massa rekommendationer, recenssioner och utvÀrderingar av produkter, tips och trix inom lÀgre och högre prisklass. Jag har massor med olika inlÀgg uppe i olika flikar nu och sitter och skriver min kommande smink-shopping-lista! Fantastisk blogg helt enkelt, jag tycker att ni alla ska bokmÀrka den! 
#1 - - Saga:

Åh, mĂ„ste genast följa! :D

HÄller med om Facebookgrupperna, stÀmningen Àr oftast alltför hÀtsk och inte rolig alls.. Skulle vara bÀttre om alla bara kunde försonas och inse att alla kan inte göra allt, men alla kan göra nÄgot.

Svar: HĂ„ller med!
Bunny

#2 - - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

Men wow! Det hĂ€r var nog det finaste jag lĂ€st om mig sjĂ€lv, fasiken vad fin du Ă€r ❀ Tack Tack Tack
Intressant att du sĂ€ger att min blogg Ă€r pedagogisk, jag Ă€r ju faktiskt utbildad lĂ€rare haha sĂ„ det kanske lyser igenom 😉
Och jag mĂ„ste vĂ€l tyvĂ€rr ocksĂ„ hĂ„lla med om att vissa veganer Ă€r vĂ€ldigt arga och att folk i allmĂ€nhet kan vara ganska bitska pĂ„ internet. Älskar vĂ„r facebookgrupp men den helt sjuka trĂ„d som folk gick loss i idag fick mig att se RÖTT.
Stor kram 😘

Svar: Jag menade det verkligen! :)
Bunny