SO MUCH GREEN

Idag vaknade jag klockan sju. Klockan sju. En lördag. Vad Àr det för fel pÄ mig? Kaninen som har lÀrt sig vem av oss som vaknar först skuttar glatt till min sida vid sÀngen och börjar knorra runt och uppvakta mig, ni förstÄr ju att det Àr helt omöjligt att ligga kvar i sÀngen dÄ va?


NÀr klockan sedan var tvÄ och vi satt i bilen pÄ vÀg hem frÄn veckohandlingen fick jag sÄn Ängest för att klockan redan var tvÄ och jag inte har fÄtt gjort nÄgot vettigt alls idag! Fast det stÀmde ju inte, jag hade hunnit med kaningos, first breakfast och ge kaninen alla mediciner,  mÄla finger och tÄnaglar, kolla tusen youtube-klipp, second breakfast och handla mat samt en tur till Media Markt. Idag hade vi en sÄ sjukt "vegansk" matvaruvagn, allt var grönt haha!

NÀr vi kom hem Ät jag lite mellanmÄl och sedan satte jag igÄng Therese och ZÀtas podcast att lyssna pÄ dÄ jag vek lite tvÀtt samt packade upp lite paket. IstÀllet halvsomnade jag i soffan dÄ jag valde att scrolla igenom instagram och inte packa upp paket. 

NÀr jag vÀl vaknade vek jag den dÀr lilla mÀngden tvÀtt och bestÀmde mig sedan för att stÀda vÄr bastu till balkong. Det gick jÀttebra, jag sopade upp allt hö (vi har förvarat kaninens hö hÀr ute under vintern) och dammade av. Sedan somnade jag pÄ den hÀr lilla soffan ocksÄ. 
 
Och nu Àr klockan tjugo i sex och jag har verkligen fÄtt hur mycket gjort som helst, trots tvÄ ofrivilliga powernaps pÄ ungefÀr en och en halv timme totalt. Jag har visserligen inte gÄtt till gymmet som planerat, men jag har sÄ himla ont i magen idag. IstÀllet ligger jag hÀr pÄ sÀngen i min Starwars pyjamas med hÄret fullt av kokosolja i tvÄ bollar a la Leia. SÄ fort inpackningen Àr klar blir det en lÄÄÄng dusch, och sedan blir det kikÀrtswraps till middag. Vad gör ni denna lördag?  
#1 - - Annaaaanas:

Det Àr jobbigt nÀr tiden gÄr sÄ fort och man kÀnner att man inte har gjort nÄgot hahah.
Ni har sÄ fiin balkong! :D

Svar: Verkligen, det Àr Ängest pÄ hög nivÄ haha!
Bunny