S U M M M E R S A T U R D A Y

Heeej! Jösses jag var sÄ trött igÄr kvÀll sÄ glömde helt bort att blogga om vÄr kvÀll. Inte för att det hÀnde sÄ mycket mer Àn det brukar göra pÄ vÄra fredagkvÀllar, ungsrostad potatis och somna till en film, haha!

Började min lördag med ett booty-pass pÄ gymmet. Har varit sÄ dÄlig pÄ att trÀna denna veckan. Pmssmonstret skrattar inombords dÄ jag har varit sÄ sjukt rastlös men samtidigt inte kunnat trÀna för jag mÄtt sÄ dÄligt. Men nu! Nu! 

Vilken fantastisk vĂ„rdag vi har i Malmö idag! Det Ă€r nog i alla fall runt tjugo grader i solen, och det verkar Ă€ntligen ha slutat storma (som det gjort nu hela veckan) Jag vill typ bara gĂ„ ut och promenera igen!? Jag kanske gör det lite senare, nu Ă€r det dock tvĂ€tt som stĂ„r pĂ„ schemat. Och sĂ„ ska vi dammsuga och snygga till lite hĂ€r hemma, ikvĂ€ll kommer Annabanana och hennes pojkvĂ€n hem och hĂ€nger med oss, tjoho!Â