O N S D A G

Åh jag Ă€lskar att det Ă€r sĂ„ grönt och knalligt och fluffigt utanför sovrumsfönstret. Jag hatar att det Ă€r sĂ„ kallt. Vill inte behöva ha vantar pĂ„ mig nĂ€r jag gĂ„r till jobbet den tionde maj heller. FörlĂ„t att jag tjatar sĂ„ mycket om vĂ€dret hĂ€r pĂ„ bloggen haha, men har seriöst sĂ„n sjuk Ă„ngest över att det fortfarande Ă€r sĂ„ kallt. Jag mĂ„r sĂ„ dĂ„ligt nĂ€r det Ă€r kallt. Det kan ju inte vara samma temperatur i januari och maj heller. 
 
Anyways, Àntligen onsdag. Det Àr en pÄgÄende snabbt och stressig vecka kÀnner jag. Mycket fram och tillbaka till veterinÀren, mycket stress i mina mejl pÄ grund av att arbete inte kan bli gjort i tid dÄ mina leveranser och paket sitter fast i tullen i Kina. Nu har allt kört ihop sig och verkar levereras samtidigt som jag eventuellt mÄste vara hemma hos kaninen imorgon, imorgon dÄ vi dessutom har datenight pÄ schemat och ska gÄ och se opera som vi betalat lite dyra pengar för. SÄ sjukt olÀgligt och dÄlig timing. Jag lÀngtar efter helgen! 
#1 - - Susanna:

Wow sÄ det blomstrar! Vad underbart! HÀr snöar det :O

#2 - - Annaaaanas:

HÄller tummarna stenhÄrt att sommaren och vÀrmen kommer snart!

Svar: JA! >.<
Bunny