NUTTY STUFF

Onsdag betyder fika! Älskar verkligen de hĂ€r fikadejterna! Varför har vi inte kommit pĂ„ det hĂ€r tidigare? Kan ni förstĂ„ att vi för lite mer Ă€n ett Ă„r sedan, faktiskt bodde pĂ„ samma gatuadress, och vi trĂ€ffades kanske tvĂ„ gĂ„nger dĂ„, pĂ„ ett Ă„r? HELT SJUKT. Dessa stunder pĂ„ dessa veckodejter Ă€r dock guldvĂ€rda! 
 
Nu ska jag och lilla kökskaninen diska och laga lite mat till lunchlĂ„dan. Vi brukar sjunga sĂ„nger tillsammans dĂ„ vi gör det! Ett bra sĂ€tt för henne att vĂ€nja sig vid ens nĂ€rvaro samt röst! Och sedan ska jag och lilla sovrumskaninen Ă€ta lite mat och se ett avsnitt True Blood! Önskar att jag hade en garderobskanin ocksĂ„ som kunde hjĂ€lpa mig bestĂ€mma outfit till imorgon sĂ„ jag kĂ€nner mig lite mer bekvĂ€m... Men man kan ju inte fĂ„ allt hĂ€r i vĂ€rlden ;D 
#1 - - Annaaaanas:

Hahah sÄ galet nÀr man tÀnker pÄ det!
Men hÄller med, de Àr guld vÀrda ^_^

Svar: <3
Bunny

#2 - - Miss%25252520Naily:

True Blood var ju vÀldigt lÀnge sedan man sÄg, den serien borde man se om igen!

Ang Light In A Box, jag bestÀllde med en försÀkring sÄ om jag fick tullproblem sÄ stÄr företaget det sÄ lÀnge jag kan visa kvittot pÄ summan.

Svar: Ah jag förstÄr, gud vad bra av företaget faktiskt, hoppas det fungerar!
Bunny