NEW IN: KAMERA

Som jag skrev lite snabbt igÄr (okej dÄ, inatt) sÄ har PostNord blivit av med min dyra kamera jag köpt. SÄ jag fick snÀllt köpa en annan att anvÀnda sÄ lÀnge till mina smÄ videos.Nu Àger jag (vi) en Canon EOS 700D. Jag hade tÀnkt köpa denna sÄ smÄningom ocksÄ, men kanske om nÄgra mÄnader, haha. Jag har aldrig Àgt en systemkamera sÄ det finns sÄ himla mycket att lÀra sig. Jag Àr kanske dock inte fullt lika intresserad av det som min sambo Àr. Han tog den genast med sig pÄ vÄr promenad i skogen igÄr! 

Jag har redan provfilmat lite med den i helgen och de filmerna kommer ni fÄ se snart (till exempel en shoppinghaul video samt en Get To Know Me Tag video), jag Àr vÀldigt nöjd med kameran Àn sÄ lÀnge! Jag valde den hÀr modellen eftersom att jag har hört mycket bra om den. Enligt killen i affÀren sÄ var det deras mest sÄlda systemkamera, och jag lyckades nog knipa sista exemplaret som inte var sjÀlva visningexet, tjoho! Mycket nöjd. Min gamla och skruttiga lilla kompakt kamera Àr inte direkt sÄ kompakt lÀngre, sÄ nÀ, jag orkade helt enkelt inte filma och fota med den nÄgot mer, den fÄr gÄ i pension nu efter mÄnga trogna Är!
#1 - - Annaaaanas:

Störigt att du inte fÄr din andra kamera!
Fin systemkamera dock ;)

Svar: AlltsÄ jag veeet, sÄ himla surt!!
Bunny

#2 - - Mirano:

Men ÄÄh vad jobbigt att dem bara tappade bort din kamera sÄdÀr! :( Hoppas att det löser sig pÄ ett eller annat vis snart..

Svar: Har faktiskt fÄtt den nu! :D
Bunny