LÖRDAGSGODIS

Lycka Ă€r nĂ€r kaninen Ă€ter igen 😍

Knallade frÄn jobbet strax innan tvÄ idag, det var min tur att medicinera kaninen mitt pÄ dagen. Mr Handsome har varit sÄ fin och jobbat hemifrÄn för att kunna ta hand om lilla Àppelskrutten de andra dagarna, sÄ himla snÀllt! 
 
Sen gick jag och hÀmtade ett superstort paket och köpte lördagsgodis till lillen samtidigt. Blasten fick sticka upp ur vÀskan, jag mÄste ha sett jÀtterolig ut haha. Sen tÀnkte jag mig inte för utan satte ner vÀskan pÄ golvet dÄ jag kom hem, vÀnder mig om en halv minut och sedan har lillen satt i sig hÀlften av blasten haha!
 
Nu ska jag ta mig i kragen och ta mig ivÀg pÄ mitt andra gympass denna veckan. SÄ omotiverad... 
#1 - - Annaaaanas:

SÄ skönt att han Àter igen och mÄr bÀttre!

Svar: Ja, lilla trollet <3
Bunny