I LOVE FOOD

What a weekend! Den har varit sÄ himla lÄng! Jag har hunnit trÀna, stÀda, förvÀxla en tvÀttid, njuta av vÄren, Àta massor med mat, gosa kaninen, se tusen youtubeklipp, hÀnga med min fina sambo, bÀstis och bÀstis pojkvÀn, ta rÀtt tvÀttid samt spendera en hel dag i sÀngen. Jag har inte fotat sÄ mycket men dock filmat! HÄll utkik sÄ dyker vÀl min lördags-vlogg upp sÄ smÄning om! SÄ lÀnge kan ni ju kika pÄ min matvideo jag delade med mig av igÄr. PÄ tal om mat sÄ kommer hÀr min helg i bilder. PÄ mat. 

Fredag var som sagt vars en plÄt ungstekt potatis och en liter guacamole. AssÄ höjden pÄ maten pÄ den hÀr talriken... insane!

Imorse blev det pannkakor gjorda pĂ„ havregryn, mandeldryck och Ă€ppelmos. SÅ GOTT JAG DÖR!

Till lunch idag blev det enorma avokado-toasts! 
#1 - - Annaaaanas:

SĂ„ gott det ser ut! :D