HOME WORKOUT

NÀr man har fullt upp pÄ en lÄtsas mÄndag att ta sig fram igenom stormen för att posta vÀrldens största paket och sedan ut igen, i en storm som av nÄgon anledning kÀnns Ànnu vÀrre, för att kasta en massa skrÀp, sÄ orkar man inte ta sig ut ytterligare en gÄng för att gÄ till gymmet. DÄ trÀnar man hemma istÀllet.

Kan verkligen inte fokusera eller fÄ in rÀtt kÀnsla dÄ jag trÀnar hemma, det Àr verkligen jÀttesvÄrt att komma in i ett flow som pÄ gymmet. Blir ofta lite halvdant och sÄ tappar jag bort mig i vad jag hÄller pÄ med haha. Men körde ialla fall en cirkel med fem olika övningar, med femton repetitioner pÄ varje övning. Tillexempel: 


Squats - jag kör nÀstan aldrig squats lÀngre sÄ slÀngde in nÄgra nu utan extra vikt.


Benlyft <3 Bra att kunna hÄlla i sig lite i stÄngen för extra kraft just nu.
 
Kickbacks - ocksÄ en favorit utan vikter!

Nuuu vet jag inte vad jag har gjort resten av kvĂ€llen. Jag Ă„t mĂŒsli som innehöll bĂ„de gluten och socker sĂ„ nu har jag ont i magen. Det viste jag att jag skulle fĂ„ redan innan jag Ă„t den sĂ„ det var ju himla dumt gjort faktiskt... Hoppas ni har haft en bra dag!Â