FLUFFY BUNNY

Ingenting gÄr upp mot kaningos en dÄlig dag som den hÀr. Lilla pÀlsbollen Àr sÄ mysig! 

Är sĂ„ himla slut nu pĂ„ grund av dĂ„lig sömn nĂ„gra dagar samt mycket som hĂ€nder pĂ„ jobbet. Idag gick jag dock tidigare pĂ„ grund av strömavbrott haha. Jag har i alla fall Ă€ntligen fĂ„tt tag pĂ„ min efterlĂ€ngtade kamera! SĂ„ fort jag fick se paketet förstod jag varför det varit pĂ„ vift, det mĂ„ste ha varit omöjligt för PostNord att förstĂ„ var det skulle, adressen och mitt namn var helt omöjliga att förstĂ„. Tur att mitt nummer stod pĂ„ shippinglabeln ocksĂ„ sĂ„ de kunde googla fram rĂ€tt adress till mig! 

Kameran Àr köpt frÄn en engelsk butik och jag har tyvÀrr inte tÀnkt pÄ att skaffa mig en UK till EU adapter sÄ jag har inte kunnat ladda batteri och kika pÄ kameran ikvÀll. Att köpa en adapter blir mitt och Annas första uppdrag imorgon dÄ vi ses pÄ en fika! 

Nu ska jag se till att alla matlÄdor Àr klara till imorgon och sedan ska jag kika pÄ LyxfÀllan och förhoppningsvis sova lÀÀÀÀÀnge och djupt inatt. Puss och kram! 
#1 - - Annaaaanas:

DĂ„ vet jag vad som stĂ„r pĂ„ schemat idag 😉
SÄ mÀrkligt med adressen!