BOKSKOGEN

HĂ€r kommer Ă€nnu ett jĂ€ttegrönt blogginlĂ€gg, dessutom mitt i natten. Jag har SÅ ont i magen sĂ„ jag fĂ„r ingen ro till att sova. Det fĂ„r bli som det blir helt enkelt. Har suttit uppe hela kvĂ€llen och redigerat en video som jag hoppas blir klar att lĂ€gga ut till imorgon. Redigeringen kom igĂ„ng ganska sent eftersom vi gav oss ut pĂ„ Ă€ventyr idag! Vi Ă„kte (precis som tusen andra) till en underbart vacker bokskog! HĂ€r kommer en bildbomd pga dĂ„lig bloggning denna helgen. 

AlltsÄ det var sÄ himla hÀrligt! Det Àr sÄ himla hÀrligt! Det hÀr att man nu kan gÄ utan jacka sÄ fort solen tittar fram. Love it! Hoppas att vÀrmen stannar, för evigt! Efter promenaden i skogen Ät vi en sjukt fancy söndagsmiddag pÄ Max. Det var awesome. Sedan fortsatte vi superinspirerade av gröna blad till Plantagen som just nu hade supererbjudande pÄ gröna vÀxter. Hell yeah tÀnkte vi, det var ju precis det vi ville ha! SÄ vi shoppade lite och nu ser det tillexempel ut sÄ hÀr i vÄrt kök, myntan som Àr helt galen dÀr i fönstret kommer dock inte frÄn Plantagen. Fler gröna godingar stÄr och frodas i vardagsrummet ocksÄ. 

DĂ€refter har jag som sagt redigerat hela kvĂ€llen. Jag har en ny kamera! Inte den kameran som jag har pratat om innan, för den verkar PostNord ha slarvat bort. Vi fĂ„r se hur det blir med det dĂ€r... Vi köpte i alla fall en annan kamera sĂ„ lĂ€nge! Nu lĂ€r jag dock försöka sova, imorgonbitti gör vi ett nytt försök att kastrera lillkillen. Han Ă€r sĂ„ glad och sprallig nu, det mĂ€rks verkligen att han inte har ont nĂ„gon mer stans just nu, sĂ„ det kĂ€nns Ă€nnu mer Ă„ngestfyllt att behöva lĂ€mna ifrĂ„n sig honom igen, men det Ă€r för hans eget bĂ€sta. Hoppas ni sover gott! Önskar er en fin mĂ„ndag!  
#1 - - Mirano:

Herregud, jag som hade glömt bort hur solsken ser ut!

Svar: Solsken Àr det bÀsta. Halloween, höst och mysigt höstvÀder i all Àra, solen Àr alltid bÀst <3
Bunny