ALL THESE DRESSES


Gul klÀnning / Rosa klÀnning
Solros klÀnning / Rosa klÀnning

Jag har verkligen snöat in pĂ„ den hĂ€r sortens klĂ€nningar nu. Har vĂ€l visserligen alltid gjort men det Ă€r lite befriande pĂ„ nĂ„tt sĂ€tt att kliva ur det dĂ€r facket jag sĂ„ lĂ€nge befunnit mig och bara slĂ€ppa loss liksom! Hur sugen jag Ă€r pĂ„ en gul klĂ€nning? SÅ SUGEN! Kommer nog faktiskt klicka hem just den hĂ€r, fĂ€rgerna Ă€r bara sĂ„ fina! Det hĂ€r inlĂ€gget Ă€r inte pĂ„ nĂ„got sĂ€tt sponsrat och innehĂ„ller inga adlinks. 
 
#1 - - Susanna:

Fina klÀnningar :)

Svar: Vist Àr det :)
Bunny

#2 - - Svatantrya:

men Ă„Ă„Ă„Ă„h, vill ha alla! <3

Svar: Ă…Ă„Ă„h jag med!
Bunny

#3 - - Lisa Jungqvist Larsson:

Dem tvĂ„ översta blev jag helt kĂ€r i! SÅ fina!! Har du bestĂ€llt dĂ€rifrĂ„n nĂ„n gĂ„ng och att det Ă€r en bra sida? Kramis

Svar: Nej det har jag inte, tÀnkte prova med en klÀnning nu faktiskt! SÄ jag Äterkommer! ^^
Bunny