A FLOOFY BUTT

Kolla vilken fluffig liten rumpa som hänger i mitt kök! Kompisar, möt Tofu! Hon flyttade in hos oss i helgen, och är en pytteliten svart lejonhermelin! Hon har grå man och gråa tassar och är yttepyttemini liten! Vår dvärgvädur blev plötsligt en väldigt stor kille bredvid den här lilla damen.
 
 Just nu bor hon in sig i vårt kök, båda kaninerna är än så länge hyfsat ovetande om varandra och jag hoppas det är så några dagar till i alla fall. Hon är supersöt och nu längtar jag ännu mer hem från jobbet än vad jag brukar göra! Blir däremot mycket att stå i nu då jag är ensam hemma, med att gosa med lillkillen samt bli vän med lilltjejen. Det blir nog bra, viktigaste är att de blir bästisar så småningom, så mysigt! Nu är vi två blonda killar och två svarta tjejer i den här familjen!
 
#1 - - Svatantrya:

Men vilken gullegump!!

#2 - - Mirano:

Meeeeeen så söt! <3

Svar: Hon är så gollig!
Bunny

#3 - - Mikaela:

Så söta bilder :)

Svar: Jaa ^^ <3
Bunny

#4 - - Annaaaanas:

Hej söta Tofu!! ^_^

Svar: Hon vinkar!
Bunny