SUMMERPANTS

Guuu' vilken underbar söndag det Àr idag dÄ! Vaknade upp klockan sju (aka klockan sex pÄ grund av sommartiden) dÄ jag stack foten utanför sÀngen och lille kaninen började kittla mig med sin mustasch. HÀngde ner handen frÄn sÀngen sÄ sprang han fram och tillbaka och fram och tillbaka under den och gosade en stund innan jag fiskade upp honom för att kramas lite. Det Àr fortfarande inte jÀtte populÀrt att gosa sÄ nÀra sÄ efter tre pussar skuttade han fort ner frÄn sÀngen igen. 


Vi har stĂ€dat lite hĂ€r hemma, tagit en timmes promenad i solen, trimmat kaninen och Ă€tit lunch i form av grönkĂ„lsbiffar, som var vĂ€ldigt goda men innehöll vĂ€ldigt lite grönkĂ„l men vĂ€ldigt mycket annat, haha! Nu har jag precis landat i sĂ€ngen för att kika pĂ„ youtube och planera veckan som kommer. En arbetsvecka kvar innan nĂ„gra dagar i London, jag lĂ€ngtar sĂ„Ă„Ă„ mycket!Â