REDAN ONSDAG

Imorse knallade jag jÀttepepp till jobbet för att jag viste efter den hÀr monstruösa arbetsdagen skulle jag fÄ trÀffa Anna och ta en fika! Men sÄ fÄr jag ett meddelande om att hon Àr sjuk. Synd om henne och synd om mig. Sjukt dramatiskt men jag sÄg sÄ mycket fram emot det!

SÄ jaha. FÄr vÀl gÄ hem och stÀda efter jobbet istÀllet. Sopa lite hö som den lille golvmoppen till kanin strör runt sig som strössel i hela lÀgenheten. Har dessutom vilodag frÄn gymmet sÄ inte ens dÀr kan jag roa mig. Det Àr i alla fall onsdag redan och det gör mig sjukt pepp! TvÄ dagar kvar till helg. Orkar inte det hÀr arbetstempot! 

Kanske dĂ€remot gĂ„r inom H&M och köper ett pra byxor efter jobbet. Ett par byxor som inte Ă€r jeans. Fick hem ett par jĂ€ttefina frĂ„n Zalando, men tyget var sĂ„ himla stelt. Det gick inte att sitta ner normalt med böjda ben eftersom tyget var sĂ„ hĂ„rt haha. Kan ju inte spendera livet stĂ„endes.Â