ON WEDNESDAYS WE WEAR PINK

God morgon kompisar! Eftersom jag inte hann med mitt arm och axelpass igÄrkvÀll dÄ jag jobbade över och sedan prioriterade middag sÄ fick jag snÀllt kliva upp halv fem imorse och trÀna en stund pÄ kontoret innan jobb! I eftermiddag ska jag hem till mami och papi och hÀnga lite och mami ska fylla pÄ fÀrgen i mitt hÄr, och nÀr jag sedan kommer hem mÄste jag baka en kaka att bjuda kollegorna pÄ dÄ jag snart fyller Är. SÄ jag hinner inte trÀna ikvÀll helt enkelt. DÀremot kÀnns det sÄdÀr genomtÀnkt och smart att trÀna armar och axlar dÄ man har en dag fylld av lyfta upp lÄdor och organisera pÄ lagret-dag framför sig men what to do. Har man ett mÄl sÄ har man! ^^ 
 
SĂ„ att aah eh ja fĂ„r vĂ€l helt enkelt sĂ€tta igĂ„ng med dagens jobb. Klockan fyra blir jag upphĂ€mtad och det Ă€r ovanligt tidigt att gĂ„ frĂ„n jobbet just nu sĂ„ gĂ€ller att maxa tiden hĂ€r idag sĂ„ mycket som möjligt!Â