NOT READY FOR TUESDAY

HjÀÀÀlp mig jag Àr sÄ himla trött! Jag sov sÄ dÄligt inatt. Fast jag var helt slut efter trÀningen sÄ somnade jag inte förrÀn hur sent som helst och drömde sedan sÄ himla konstiga grejer tills jag vÀcktes fyra och en halv timme senare av vÀrldens högsta volym pÄ mitt alarm som jag lovar vÀckte resten av huset dessutom. 

Men det Ă€r bara att bita ihop. Är ensam pĂ„ kontoret sĂ„ jag har inte sĂ„ mycket till val Ă€n att Ă„ka in och placera min lilla rumpa vid skrivbordet till klockan fyra i eftermiddag. Och sen Ă„ka hem och tvĂ€tta.... AlltsĂ„ nej, cancellera denna dagen typ NU. 

För övrig random information
sÄ sÄg jag sÄ mÄnga personer som Ät godis och kakor typ till frukost pÄ bussen imorse? AlltsÄ sÄdÀr klockan sju. GodispÄsar och fikabröd och kexchoklad. Var Àr den dÀr livsfarliga hÀlsohetsen som alla Àr sÄ upprörda över pÄ nÀtet? Inte i Malmö i alla fall!
#1 - - ✞ Emelie Nilsson ✞:

Fin Àr du iallafall. <3 hoppas tisdagen blir bra trots minimal sömn :*

Svar: :* Tack detsamma!
Bunny

#2 - - ✞ Emelie Nilsson ✞:

Fin Àr du iallafall. <3 hoppas tisdagen blir bra trots minimal sömn :*

#3 - - Mirano:

Herregud, jag skulle aldrig överleva pÄ en sÄdan frukost! Och jag hoppas att du fÄr sova bÀttre resten av den hÀr veckan, inte kul att vara trött ju :(

Svar: Eller hur? Verkar konstigt? De kanske Àter ordentligt nÀr de kommer till jobbet eller skolan men gu' sÄ dÄligt jag ska skulle mÄ av en sÄn sockerchock!
Bunny

#4 - - Maria(Zombiebittenkitten) :

Oj hÀr tycker jag alla pratar kost och trÀning och vad man ska och inte ska göra!
NÀstan sÄ man smygÀter en kaka hemma dÀr ingen ser;)
Iofs blir det inte mindre hetsigt för attjag just nu Àr pÄ GIH...

Svar: Man ska ju inte behöva smygÀta heller :(
Bunny