MÅNDAG iGEN

AllltsÄÄÄÄÄ allt Àr sÄ himla trÄkigt! Jag har inget roligt eller spÀnnande att dela med mig av just nu. StÄr liksom mitt emellan sÄ mycket roliga grejer och försöker samtidigt hÀnga med livet haha. Nu Àr det redan mÄndag igen? Helgen har varit heelt amazing. Min första lediga helg pÄ en mÄnad ungefÀr! Och den spenderades med min underbara sambo och vÄra bÀstisar, lite alkohol, en massa chokladbollar, tusen filmer och pizza. Precis vad jag behövde! 

Nu Ă€r jag dock Ă„ter pĂ„ kontoret igen, helt sjĂ€lv till och med. Mina kollegor Ă€r antingen pĂ„ andra Ă€ventyr eller hemma och sjuka. SĂ„ fasen alltsĂ„ jag hinner inte med Ă„ blogga om nĂ„got kul just nu. IkvĂ€ll ska jag dock till gymmet igen, tjoho, det Ă€r ju kul i alla fall! SĂ„ lĂ€nge kan vi titta lite pĂ„ den hĂ€r hajen som mr Handsome placerade ut i det hĂ€r spelet dĂ„ vi började trĂ€ffas för tvĂ„ och ett halvt Ă„r sen. Den finns in Magicka 2 om ni vill hĂ€lsa pĂ„ den!Â