LOVELY SATURDAY

Guuu' vi somnade redan vid elva igårkväll haha! Party hard! Så jag var såklart vaken åtta timmar senare och studsade direkt upp och bort till gymmet strax efter klockan sju denna morgon. Biceps, triceps och axlar stod på schemat. Det var inte så mycket folk så jag passade på att leka av mig lite och prova lite nya övningar. Det känns bäst att göra det när det inte är så mycket folk runt omkring en som köar för att komma åt maskinerna och redskapen liksom. När jag var klar med min workout var jag så sjuukt spaghetti i armarna att jag inte ens kunde hälla i mig min proteinshake eller ta på mig jackan haha!

Efter träningen tog jag en promenad till affären för att hämta upp en massa paket, och sedan har jag städat och busat med kaninen. Nu är det snart dags att tvätta............ eh orkar inte. Ikväll ska vi i alla fall på datenight, iiiiih! Det blir middag och konsert faktiskt. Mer om det senare ^^