FRIYAYNIGHT

Min blogg (och mitt liv) har varit supertrÄkig denna veckan. Jag har inte varit pÄ nÄgra Àventyr eller delat med mig av nÄgot kul. SÄ ni fÄr hÀnga med oss lite snabbt denna fredagkvÀll istÀllet!

VÄr nya grej Àr att Äka och veckohandla pÄ fredagkvÀll istÀllet för att ta sig ut nÄgon gÄng under helgen. Vi har fÄtt för oss att helgen blir lÀngre och mer avslappnad om man slipper tÀnka pÄ, planera in och lÀgga ner tid pÄ att Äka och handla. Jag tycker det Àr skönare att fÄ det avklarat nÀr man redan Àr up and running efter arbetsdagen liksom. 


Just ikvÀll valde vi en annan mataffÀr Àn den vi brukar Äka till och det Àr kanske en av mina favoritgrejer att göra, för man hittar alltid andra spÀnnande produkter! Tillexempel superfina morötter med grön och fluffig blast till kaninen. Bunny-heaven!!


Till veckan planeras fajitas pÄ Oumph och kikÀrtsbiffar med soltorkade tomater till lunchlÄdor, och en massa Alpro Go On till mellis! 


Kaninen sa hej hallÄ köp lite mer hö till mig va sÄ det gjorde vi, samt kanske tusen leksaker? DjuraffÀren hade fÄtt in sÄ mycket grejer av mitt favorit kanin-mÀrke (ja jag har ett favorit kanin-mÀrke ok) sÄ vi köpte pÄ oss en hel drös grejer sÄ han har att busa med ett tag framöver. Det blev verkligen uppskattat, han har vÀrldens fest pÄ sitt rum just nu! 

Vi har bĂ€nkat oss i soffan med vĂ„r fredagsklassiker "potatis i ugn + tillbehör" (alltsĂ„ man kan bara inte fĂ„ för mycket potatis!). Har ni provat blĂ„ potatis? De Ă€r de potatisarna som ser svarta ut pĂ„ bilden. SĂ„ gott och sĂ„ förstĂ„s vĂ€ldigt fint! Nu Ă€r det dags att kika pĂ„ femte Harry Potter filmen, iiiiiih - om en vecka Ă„ker vi till London!Â