FRIYAY

Jag har inte sĂ„ mycket att komma med just nu eftersom jag fick stressa ivĂ€g till jobbet imorse. Har ingen speciellt rolig outfirre pĂ„ mig idag heller sĂ„ det spelar egentligen inte sĂ„ stor roll. Jag Ă€r bara sĂ„ extremt pepp pĂ„ fredag. Äntligen! AlltsĂ„ den hĂ€r arbetsveckan har varit en mĂ„nad lĂ„ng nu nĂ€stan? TyvĂ€rr kĂ€nns det som att det Ă€r en veckas tid kvar innan jag fĂ„r gĂ„ hem och vara ledig i tvĂ„ dagar, but I don't care. Weekend I'm ready for you!

Sitter och funderar pÄ vilket par av dessa tvÄ som jag vill ska vara mina smÄ boots nu till vÄren. Jag tÀnker bÄde till kanske jeans, men framför allt till kjolar och klÀnningar. GÀrna med overknee strumpor och skinnjacka till det. BÄda paren finns pÄ H&M. Jag tror det lutar mest Ät den första modellen med liten cut out. Tycker det Àr en sÄn fin detalj. Men jag vet inte. De höga kanske sitter bÀttre... 
#1 - - Svatantrya:

Åh, jag Ă€lskar bĂ„da! Jag klickade faktiskt nyss hem 2 par bruna boots i olika modeller till vĂ„ren. Jag trampar ju sönder minst ett par varannan mĂ„nad eftersom jag gĂ„r som en kratta. De senaste som börjar slitas ska jag dock gĂ„ och byta till en starkare sula innan de gĂ„r sönder, gillar dem alldeles för mycket! Mina nya pjux landade idag iaf sĂ„ nu Ă€r jag redo för vĂ„r!

Svar: Jag har för mÄnga skor sÄ kan inte vÀlja bÄda hahahahhahaha i-landsproblem :(
Bunny