EN TISDAG

Hej! TÀnkte ni skulle fÄ hÀnga med mig under en vanlig dag i mitt liv idag. UngefÀr sÄhÀr kan det se ut:
 
Vaknar vid klockan fem och klÀr pÄ mig och fixar smink och hÄr. Försöker alltid göra det sÄ enkelt som möjligt för mig sÄ att jag ska kunna sova sÄ lÀnge som möjligt haha. 
UngefÀr en timme senare har kaninen fÄtt frulle och jag har packat vÀskan, klappat klart kaninen och Àr redo att gÄ till jobbet. 
 
Det tar drygt en timme att ta sig till jobbet sÄ nÀr jag Àr framme Àr jag superdupermega hungrig! Just idag stod chiapudding pÄ frukostmenyn.
 
NÄgra gÄnger i veckan har jag morgonmöte och ringer glatt till Tokyo för att hÀnga en stund med mina kollegor. 
 
Sedan Àr det Àntligen dags för lunch! Idag var vi rÀtt sena ivÀg sÄ vi fick knappt plats och att hinna ta en bild var det inte tal om. Tog en outfirre bild dÄ jag passade pÄ att hÀnga fem minuter pÄ toaletten. KlÀnningen Àr frÄn Nelly och mitt bÀsta plagg just nu!
 
Och sen jobbar jag lite till! SÄdÀr kul. Tappar mest energi mellan ett och tre, vet ej varför. Provat mellis, BCAA och energigivande té, but nope, no help. Kanske skulle det hjÀlpa att stÀda skrivbordet? Vem har tid med sÄnt?
 
Trots mellis vid tvÄ sÄ blir jag hungrig vid halv fem, och eftersom resan hem tar lite mer Àn en timme sÄ har jag alltid snacks med mig! Den hÀr baren Àr min favvo just nu, ska berÀtta vart jag köpt den senare.
 
Just idag fick jag för mig att jag skulle prova ett nytt recept sÄ fick stanna till pÄ affÀren. Tur man har sÄ hjÀlpsamma killar hemma som fixar disken och hjÀlper till att packa upp matvarorna. 
 
Och oftast Àr det sÄnt hÀr kaos i köket dÄ jag lagar mat. Det blev dock sÄ sjukt gott! Recept kommer senare!
 
Efter sjukt mycket middag och lite kaningos Àr klockan ungefÀr halv tio och jag halvsover redan. Det bÀsta Àr förstÄs att övertala sambon att vi ska se nÄgon serie och sedan somna pÄ hans axel tio minuter in i avsnittet. Day over the end!
 
Â