CAN'T

Fy fasen vilken dag! Den började med en försenad buss sÄ jag stressat fick springa in pÄ kontoret, fortsatte med kaos och kalabalik i jobbet och jag lyckades bara bocka av en grej pÄ dagens to do-lista! NÀr klockan i alla fall gick över mina Ätta arbetstimmar sÄ orkade jag inte mer och beslöt mig för att gÄ hem. DÄ kom en kollega och sa vÀnta vÀnta hjÀlp hjÀlp, sÄ jag fick snÀllt hÀnga av mig jackan igen och jobba en stund till innan jag Àntligen fick kliva ombord pÄ bussen och sitta en timme i bilkö pÄ motorvÀgen! 
 
Hemma stod gym pÄ schemat sÄ gick snabbt dit innan jag hann somna hÀr hemma. Gick sÄdÀr, som ni sÀkert förstÄr hade jag dÄligt fokus. Men det brÀnde rejÀlt pÄ en del övningar i alla fall, speciellt min Àlskade clam shell övning för en rundare rumpa, looove it! 
 
Nu kastar jag dĂ€remot in handduken. See you never again thursday! 😂Â