TOMATOSOUP

Imorse var det en liten men ÀndÄ rÀtt sÄ betydelselös förÀndring med mina tÀnder. Fick snÀllt ringa tandlÀkaren och bege mig ivÀg nÄgon timme senare. Alltid sÄ lÀskigt det dÀr med visdomstÀnder! Det gör ju sÄ extremont redan och sÄ ska nÄn galning med spetsiga verktyg in och peta dÀr. Uuuuuh! DÀremot gick det faktiskt bra. Det var nÀstan lite behagligt och avslappnande faktiskt dÄ de spolade rent gÄng pÄ gÄng! Nu hoppas jag verkligen att svullnaden har gÄtt ned till imorgon sÄ att jag slipper detta hamsterfacet och fÄr tillbaka mitt vanliga runda ansikte igen, haha!
 
Var inom en timme pĂ„ jobbet för det verkade som jag behövde skicka lite produkter till Tokyo, men de fixade det sjĂ€lva sĂ„ det behövdes tillslut inte. Tog med mig lite pappersarbete hem istĂ€llet eftersom jag nu faktiskt ligger lite efter i schemat! PĂ„vĂ€gen hem började Iprenen verka sĂ„ jag passade pĂ„ att gĂ„ och handla lite mer yoghurt samt hĂ€mta lite paket. Och nu har jag fĂ„tt i mig lite soppa och diskat lite, och tĂ€nker tillbringa resten av kvĂ€llen hĂ€r; ska fixa klart med jobbet och sedan blir det True Blood för hela slanten.Â