TIO ÅR - AN DEINER SEITE

Idag Àr det ingen vanlig dag! Idag Àr det tio Är sedan Tokio Hotel var i Sverige för första gÄngen och signerade autografer i en skivbutik i Stockholm. Idag Àr det tio Är sedan bÄde jag och Anna hade valt att ha exat samma TH-band tisha dagen till Àra och som tröst för att vi inte var just dÀr i den dÀr skivbutiken. Idag Àr det tio Är sedan det var dagarna innan sommarlovet och jag hade gÄtt mitt första plÄgsamma Är i gymnasiet. Idag Àr det tio Är sedan vi stod dÀr pÄ fotbollsplanen för att medverka i nÄgon fÄnig avslutningslek som ingen gymnasielev nÄgonsin har velat delta i. Idag Àr det tio Är sedan jag tog mod till mig och frÄgade Anna om hon hade MSN. 
 
Jag Àr sÄ tacksam som lÀrde kÀnna Anna under gymnasietiden, det finns ingen annan jag hellre skulle genomleva de dÀr fruktansvÀrt osÀkra och Ängestfyllda Ären med, Ären dÄ du hade svart hÄr och jag hade rött, haha! Hon fick allt att bli sÄ glittrigt och fluffigt! Vi har inte helt lyckats hÄlla ihop konstant nu Ären efter gymnasiet, men det spelar ingen roll de gÄnger dÄ vi trÀffats. Vi har varit tvugna att ta hand om och bygga upp vÄra liv pÄ egen hand ocksÄ emellan dÄ och nu, och nu kÀnner jag att vi Àr back on track! Lite mindre trasiga men lika mycket vÀnner och fortfarande en massa glitter!
 
 
#1 - - Svatantrya:

sÄ fina!!

Svar: ^_^
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

SÄ himla fina ord, blev helt tÄrögd nÀr jag lÀste detta!
Tack för att du fanns i mitt liv under gymnasiet och gjorde det lÀttare och tack för att du finns i mitt liv nu ocksÄ! <3

Svar: Du Àr fiiiin <3
Bunny