T O R S D A G

Idag kÀnns det lite bÀttre Àn det gjorde igÄr! IgÄrkvÀll fick jag trÀffat Annabanana, och sedan komma hem och gosa kaniner, samt diska undan lite! Idag fick jag pÄ mig en bekvÀmare outfit som jag kÀnner mig mer nöjd med, jag menar kolla bara mitt hÄr?! Varför har jag inte gjort den hÀr frillan förut?

Nu vĂ€ntar jobb med inte sĂ„ mycket att göra faktiskt. Lite möten utspridda hĂ€r och dĂ€r under dagen. Sedan hem och diska lite mer, haha, och stĂ€da undan lite, och sedan blir det ett hĂ€rligt gympass pĂ„ det! Överlever nog denna dagen ocksĂ„!
#1 - - Annaaaanas:

Snygging!

Svar: DurÄ <3
Bunny

#2 - - Christina:

SÄ fin bollfrisyr ^^ eller space buns som det verkar kallas. Vore kul om du kunde göra en video hur du gör den frisyren :)

Svar: Jaa, jag ska se om jag kan fĂ„ in det i en video snart! ^__^ ❀
Bunny