T I S D A G

Hej kompisar! Vilken lÄngsam dag. Jag var uppe vid sju idag och slÀppte in mami som kom förbi efter jobbet. Vi skulle mÄla mitt hÄr! Supermysigt att fÄ lite besök. Jag trÀffar mami och papi pÄ tok för sÀllan fast vi bor sÄ nÀr! PÄ fredag ska jag dock Àta middag med bÄde mormor, mami och min lillassyter. Det ska bli sÄ mysigt! 
 
Nu har jag dock legat dÀckad i soffan ett tag. Har sÄn hemsk tandvÀrk! Planerar att bli liggandes hÀr idag framför ett gÀng filmer och serier. Perfekt extra ledig dag tycker jag! Ser ÀndÄ för rolig ut i mitt nyfÀrgade hÄr sÄ jag tÀnker absolut inte gÄ utanför huset innan jag tvÀttat hÄret en gÄng till, haha! Ska dock snart gÄ ut pÄ balkongen i alla fall och vinka till min sambo som Äterigen ska Äka hemifrÄn ett tag! En och en halv vecka ska jag klara mig sjÀlv! Tur jag har hela lÀgenheten full av kaniner! 
#1 - - Svatantrya :

Det kommer gĂ„ fint! Man vĂ€njer ju sig 😊 Nu Ă€r jag sĂ„ van att jag till och med tycker det Ă€r lite skönt att vara ensam hemma en vecka eller tvĂ„, Ă€ven om man sĂ„klart saknar den andra och det Ă€r skitsvĂ„rt att somna i tid, i alla fall för mig.

Svar: Förra veckan var mycket enklare dÄ jag hade sÄÄÄ mycket att göra med alla kaniner och jobb och grejer, nu Àr det dock sÄÄÄÄ trist nÀr jag varit hemma sjuk :( Tiden gÄr ju i alla fall fort! :D
Bunny