T I S D A G

Gomorron. Eller? Jag vet inte? SÄ trött. Vad gör jag ens pÄ jobbet liksom, varför har jag inte tagit semester en dag som denna dÄ jag egentligen bara sitter och uppdaterar DHLS tracking shipment sida? Vem vet. Timmarna seeeegar sig fram men sÄ smÄningom blir klockan halv fem och jag Äker Äter mot stan för att möta upp Annabanana! 

Dansen igĂ„r alltsĂ„... ska jag fortsĂ€tta med Reggaeton? HĂ€r kan ni (hoppas jag) se koreografin vi körde igĂ„r. Var det bara supersvĂ„rt eftersom jag inte dansat pĂ„ lĂ€nge, eller vad det supersvĂ„rt för jag inte klarar av det? Ska jag byta till Streetdance, det var ju faktiskt himla kul. Det blir ingen Poledance i alla fall, jag kommer inte hinna med det i sommar. Trist men sant. FĂ„r steppa upp mitt game hemma och börja trĂ€na dĂ€r! Ă„Ă€nyways, tĂ€nker högt hĂ€r nu. Det hĂ€nder inte sĂ„ mycket pĂ„ DHLs sida...