SOMMARSKOR: PAR 1

För flera Är sedan köpte jag de perfekta sandalerna. Jag hade de i tre Är tills de var sÄ slitna att jag inte lÀngre kunde laga dem och de istÀllet föll av mina fötter dÄ jag gick. Har letat och letat efter ett par passande dÀr efter, för att för mig Àr det inte sommar om man inte kan snedda över grÀsmattan pÄ eftermiddagen dÄ man Àr pÄvÀg hem frÄn jobbet och kÀnna det solvaram grÀset kittla pÄ fötterna. Jag mÄste ha ett par sandaler! 

Jag köpte tvÄ par i Är! Jag tÀnkte visa dem i vars ett inlÀgg för jag tycker det blir liksom roligare nu nÀr jag inte har sÄ mycket annat spÀnnande att dela med mig av. HÀr kommer första paret! 
NÀr jag inte gÄr i mina slitna ballerinas eller mina converse sÄ tÀnker jag ha pÄ mig ett par enkla och klassiska gladiator sandaler med flÀtade remmar. TÀnker att de kommer vara snygga till alla mina mönstrade plagg eftersom skorna inte Àr sÄ skrikiga i sig. Jag gillar att skon har en liten miniklack liksom, det gör dem mycket skönare att gÄ i. UngefÀr fyrahundra kronor pÄ Din Sko!
#1 - - Annaaaanas:

Snygga ^_^

#2 - - Annaaaanas:

Snygga ^_^