🍀 SOMMAR HELGEN

Midsommar började ungefÀr klockan Ätta för mig. Jag trippade igenom det regnvÄta grÀset och fick till ett sÄ sjuuuukt bra trÀningspass dÀr pÄ morgonen. Har sÄn enorm trÀningsvÀrk idag fortfarande!

Hemma vilade jag upp mig innan jag satte lite blommor i hÄret och for ivÀg med min sambo till min lilla familj för middag med sÄ himla mycket mat. Tur att jag var superduper hungrig! 

Trots all potatis och fusk-lax och rĂ€disor och grĂ€slök och potatistĂ„rta fick man Ă€ndĂ„ plats med tvĂ„ protioner jordgubbar och grĂ€dde, samt en jordgubbscheesecake med avokado! SÅ GOTT! Vi rullade hem, bokstavligen!

Vi myste kvar en stund och tog löjliga selfies och gosade med hundarna tills vi knappt kunde hÄlla ögonen öppna pÄ grund av matkoma. DÄ for vi hemÄt och bÀddade ner oss i sÀngen framför en film. Vi valde Legenden om Tarzan. Den var sÄ dÀr faktiskt...

Lördagen sÄg ungefÀr likadan ut som fredagen dÀr pÄ morgonen, regn regn regn och regn. 

Lördagen spenderades mestadels i bil, vi for ivĂ€g till SmĂ„land över dagen för att kramas och hĂ€nga med vĂ„ra vĂ€nner som flyttade till USA i vintras. SÅ MYSIGT, vi hade sĂ„ fantastisk vĂ€der och det var sĂ„ lugnt och tyst i skogen! 

Den lilla stugan vÄra vÀnner befann sig i hade massor med hÀftiga samlarprylar, och tillexempel var ett rum helt dedikerat till Titanic, bÄde filmen och den riktiga bÄten! SÄ coolt! 

 Efter en supermysig dag var det dags att packa in i bilen igen och köra tvĂ„ timmar hemmĂ„t för att pussa pĂ„ kaninerna och sedan sova i ungefĂ€r tio timmar. Det var sĂ„ himla skönt. Och idag har vi verkligen gjort iiiiingentiiiiing ❀