SEE YOU NEVER MONDAY!

Im so dead now. Hur tÀnkte jag dÄ jag valde en oprovad dansstil som min första danslektion pÄ ett Är? Kommer jag klara av det hÀr? Kommer min mage klara av det hÀr? KÀnner redan nu hur musklerna vÀrker kring mina snitt/Àrr. Ska jag ge upp och byta till en kurs och stil jag kan? Jag veeeet inte! 

Jag vet i alla fall att jag Àr helt slut och sÄ done med den hÀr jÀvla skitdagen. Sorry assÄ men guuuud. Har haft sÄn otur pÄ jobbet med sÀndningar och leveranser som blivit fel, levernaser som uteblir helt, och nÀr vi var ute pÄ rast sÄ satte jag mig pÄ en bÀnk full av kÄda och förstörde min klÀnning. Vem sÀtter ens obehandlade trÀbÀnkar i strÄlande solsken? Som gjort för att förstöra klÀder! VÀl pÄ vÀgen till dansen sÄ fick jag stanna till och kÀmpa i tjugo minuter med att fÄ luft i min cykel, luft som varade i tvÄ meter och sedan hade pyst ut igen. NÀr ska jag orkar/hinna/kunna laga min cykel? BlÀÀÀÀÀ - sorry for being so moody, men den hÀr bÀgaren rinner snart över! Puss och godnatt fina!