S Ö N D A G

Heeej kompisar! Har ni haft en bra Midsommar helg? Jag hoppas det! Min har varit sÄ sjuukt lugn och skön. TyvÀrr ingen sol, men man kan inte fÄ allt hÀr i vÀrlden. Jag ersatte solen med mat och blev ungefÀr lika nöjd! Ska dela med mig lite av min helg sÄ smÄningom, men nu ska jag sÀtta i mig ytterligare lite mat och sedan gosa lite mer med Mr Handsome innan han försvinner ytterligare en arbetsvecka! 

Min brunch bestod idag utav Midsommar-rester förstÄs! PotatistÄrta, potatis och rÀdisor! 

Mitt bĂ€sta tips Ă€r min "skagenröra" gjord pĂ„ tĂ„ngkaviar, rödlök och dill, en burk iFraice och finhackad tofu! SÅ himla gott pĂ„ toast eller till bakad potatis, om nom nom! TĂ„ngkaviar Ă€r för övrigt kanske det bĂ€sta som hĂ€nt mig! Älskade röd kaviar dĂ„ jag var liten, tills jag fick lĂ€ra mig vad det var förnĂ„gonting. TĂ„ngkaviar kommer ocksĂ„ frĂ„n havet men innehĂ„ller förstĂ„s inga animalier, tjoho! 

PotatistĂ„rtan innehĂ„ller ungefĂ€r samma saker, fast dock ingen tofu. Det kanske jag gör till nĂ€sta sommar? Det blir ju lite mer matigt! IstĂ€llet för tofu innehĂ„ller den riven nypotatis, och lite grĂ€slök dessutom. ALLTSÅ SÅ GOD! Botten Ă€r glutenfritt grovt bröd!Â