ROSE GARDEN

Åh det var så mysigt igår att gå på restaurang med min lilla Mormor, och Mamma och Lillasyster! Man borde verkligen göra det lite oftare! Vi tog med Mormor till en restaurang som heter Rose Garden. Jag tror den finns på lite olika platser i landet? De serverar i alla fall mängder med asiatisk mat och det var första gången för Mormor, haha det var så roligt! Hon fick prova på att äta tillexempel sushi! Det var såklart en hit, vem gillar inte sushi?

Vi behöver kanske inte prata om att jag är blekare än ett lakan bredvid min supersolbrända syster som nyss varit i Spanien, ok? Hon är himla söt i alla fall! Och alltså jag åt så mycket sushi denna kvällen, och ändå vill jag ha mer? Sushi-beroende big time!
#1 - - Svatantrya:

Haha jag är alltid så sur när jag kommer därifrån för att jag är sååå mätt i typ en halvtimme och sen ångrar jag att jag inte åt mer för jag är hungrig igen och det var gott :(

Svar: Exakt!! Var hungrig igen en timme efter att vi kom hem, haha!
Bunny

#2 - - madabouttea.se:

Mysigt! Gott med sushi :3

#3 - - Annaaaanas:

Mysigt! ^_^