MATCH MADE IN HEAVEN

AlltsÄ ni vet ju hur jag tycker om nÀr det matchar? Det Àr ju nÀstan att jÀmföra med nÄgon lÀtt form av OCD, jag kan ju bara gÄ klÀdd i okordinerade klÀder! Till och med mina mjukisklÀder mÄste matcha pÄ helgen haha! Och vad Àr the cherry on top pÄ denna konstiga böjelse? Jo det Àr att bÄde jag och Mr Handsome matchar vÄra outfits! AlltsÄ dör satisfying döden haha!
 
Jag har inte helt bestĂ€mt mig för vad det blir för outfit till midsommar Ă€n, det beror ju helt pĂ„ vĂ€dret. IgĂ„r sa vĂ€dret sol och lite regn, idag sĂ€ger vĂ€dret bara regn. Är vi förvĂ„nade? Jag har i alla fall valt ut tre stycken av vĂ€lja mellan, en lĂ„ngklĂ€nning, en mittemellan och en kort, haha! SjĂ€vklart Ă€r alla fulla av blommor! SĂ„hĂ€r nu i efterhand sĂ„ kanske jag eventuellt har fyra klĂ€nningar att vĂ€lja mellan, jag kanske vill ha en av min sammetsklĂ€nningar frĂ„n BlackMilk om det inte Ă€r sĂ„ superduper varmt...Den röda dĂ„ förstĂ„s. Eller vita? Eller Ă„Ă„Ă„h? HallĂ„. I have to many pretty dresses! 

Och det hade varit sĂ„ fint om min gulliga sambo ville matcha mig och ocksĂ„ se somrig och fin ut! Eventuellt har han en snygg vit skjorta pĂ„ sig som vanligt, eller sĂ„ kanske han har en av de fina tröjorna jag köpte igĂ„r! En t-shirt i fĂ€rg festar ju till det för vilken kille som helst som alltid bara har vita t-shirts! Tycker det Ă€r fint hur bĂ„da tröjorna plockar upp en annan fĂ€rg i alla mina olika val av klĂ€nningar. Åh vi kommer bli sĂ„ fina! ❀