M Å N D A G

Jag trivs inte alls i den hÀr obalansen jag befinner mig i just nu. Allt Àr upp och ner. Mr Handsome Àr fortfarande hemifrÄn, jag hinner inte med att stÀda och hÄlla rent hemma vilket fÄr mig att mÄ rÀtt sÄ dÄligt faktiskt, jag har inget kontinuerligt trÀningsschema just nu, förra veckan blev det tvÄ gympass och ett halvdant danspass, och jag sover sÄ himla dÄligt, samt att arbetsflödet pÄ jobbet verkligen Àr allt eller inget och det vÀxlar sÄ fort. KvÀllspasset jag gjorde igÄr blev ÀndÄ helt okej och jag trodde jag skulle bli hÀrligt trött och sova ordentligt, men nÀdÄ. Jag sov ingenting alls.

Det var nÀstan skönt att Àntligen fÄ lÀmna sÀngen imorse! Gosa lite kaniner istÀllet och Àta en god frukost. Sen tog jag mig ivÀg till stan för ett lÀkarbesök nu pÄ morgonen och nu Àr jag pÄ jobbet! Superduper! En vecka kvar, sedan har jag faktiskt semester, det har jag knappt ens tÀnkt pÄ! All tyder pÄ att veckan bara kommer ruuuuusa förbi!