L Ö R D A G

Hej kompisar! Hur har ni haft det idag? Jag sov hur lÀnge som helst idag, till tio ungefÀr. Det kÀndes som att jag försov mig, jag brukar ju vara uppe vid typ klockan sju annars pÄ helgerna! Det var full rulle resten av dagen sedan! 
 
Kom ivÀg och trÀnade vid elva kanske, vilket var en perfekt tid idag, hade gymmet helt för mig sjÀlv! Det stod booty pÄ schemat! KÀnner redan av trÀningsvÀrken haha! 
 
Sen fick jag snabbt springa hem med mina tunga och trötta ben för att hinna med tvÀttiden! NÀr tvÀtten var klar for vi ivÀg till Ikea för att köpa konstvÀxter. 
 
Jag vill ha en stor vÀxt i vardagsrummet som kaninerna inte kommer Ät eller vill Àta pÄ. SÄ valde en konstvÀxt sÄ varken jag eller kaninerna har ihjÀl den! Tycker den gjorde sig bra dÀr i hörnet? 
 
Nu har vi satt i oss en plĂ„t ugnsbakade grönsaker och en sjuk mĂ€ngd bearnaisesĂ„s! Det bĂ€sta pĂ„ en lördag! SĂ„ vi Ă€r nedbĂ€ddade i soffan framför Captain Jack Sparrow! Tanken Ă€r att se alla de Ă€ldre filmerna innan vi gĂ„r pĂ„ bio och ser den nya. Hoppas ni har haft en bra dag!Â