#inteallamÀnmenallakvinnor

Sushi Àr nog min favoritmat just nu. Ibland fÄr jag sÄna sjuka cravings. Jag har lÀngtat efter det sÄ lÀnge nu, och det slÀpper liksom inte. Jag vill ha mer, fast jag Àtit hur mycket som helst redan haha! Den var verkligen sÄÄÄ god idag! Har spenderat kvÀllen i sÀngen med min sushi, en massa Netflix och min kalender. Det kan faktiskt eventuellt vara sÄ att jag Àr redo för semester trots allt! 

Dock förstördes min, för första gÄngen pÄ lÀnge, rÀtt lugna och sköna kvÀll av nÄn sjukt creepy granne som stod pÄ sin balkong och stirrade rakt in pÄ mig i mitt sovrum! Först nÀr jag sÄg honom tÀnkte jag att han bara stod och kikade ut och rökte och att vi bara rÄkade fÄ ögonkontakt liksom, men efter en kvart nu av att han har stirrat oblygt rakt in i mitt hem sÄ tror jag inte det bara Àr en tillfÀllighet. SÄ jÀvla illa att man ska behöva rulla ner och vrida om persinner för nÄn snubbe Àr sÄ sjukt respektlös. SÄ sjukt himla obehagligt. Hur blir man sÄ störd i huvudet? 
#1 - - anneli:

Hade en sÄdan granne dÀr jag bodde förut. Han stirrade rakt in i ens sovrum, en gÄng stod han naken och runkade och stirrade rakt in. #heltjÀvladumihuvudet

Svar: NÀ fy fan! Den hÀr hade i alla fall klÀder pÄ sig!
Bunny

#2 - - Mirano:

Men fyfan, vilket jÀvla creep! >_<

Svar: >________<
Bunny

#3 - - Clara:

Usch, vilken obehaglig mÀnniska! Det Àr hans gardin som borde dras ner. Som tur Àr har jag inte rÄkat ut för nÄgon sÄdan granne men det hÀnder nÀr jag Àr ute pÄ andra platser. FörstÄr inte varför. Vad vill de som gör sÄ?

Svar: Det MÅSTE ju vara nĂ„got som Ă€r fel i deras huvuden. AlltsĂ„, de kan ju inte förstĂ„ vad grĂ€nser Ă€r?
Bunny