F R E D A G

NÀ assÄ, helt Àrligt. Vist Àr det bÀttre men det Àr fortfarande inte bra, gör fortfarande ont och Àr faktiskt ganska sÄ svullen fortfarande. SÄ jag gjorde som tandlÀkaren sa igÄr och ringde tillbaka för att se om jag skulle fÄ nÄn penicilin eller ej, men det rÀckte vist inte, de vill att jag ska komma in igen. BlÀ. Jag som ska ut och Àta ikvÀll, vill ju kunna tugga ordentligt med alla mina gaddar!
 
NĂ„ja, vi fĂ„r se hur det gĂ„r. Jag Ă€r ju hyfsat pigg i övrigt, det Ă€r bara det att man blir lite ofokuserad dĂ„ man har sĂ„ ont i munnen haha. Idag har jag i alla fall pĂ„ mig en klĂ€nning med fĂ€rgen brunt i! Det Ă€r nog första gĂ„ngen pĂ„ tjugo Ă„r som jag har brunt pĂ„ mig! NĂ€r jag var liten pĂ„ 90-talet hade jag en klĂ€nning i brun manchester som jag Ă€lskade sĂ„Ă„Ă„Ă„ mycket, det var samma mode dĂ„ som nu, men kortĂ€rmad klĂ€nning över lĂ„ngĂ€rmad eller en vit t-shirt! Crazy times! Och sĂ„ mina platĂ„skor till det, wooh! Änyways, fĂ„r vĂ€l hinna jobba lite innan jag far in till tandlĂ€karen igen dĂ„!
 
#1 - - Svatantrya:

TandvÀrk Àr fan hemskt! Det tar över hela ens kropp och sjÀl kÀnns det som. Krya pÄ tanden och hoppas du fÄr en fin fredag ÀndÄ <3

Svar: Det gick över ganska bra tillslut, nu Àr det nÀstan helt okej! Helt galet!
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Stackars Bunny!