ÄNTLIGEN - DANS IGEN

Hittar ni mig på bilden ovan? Tittar ni noga ser ni min Marilyn Mansoon tatto där på en blek liten arm haha!

Ikväll börjar jag dansa igen!! När dansade jag ens senast? Kanske två gånger efter att jag kom hem från Berlin förra hösten? När jag fick reda på att jag skulle opereras stannade allt av, och lagom till att den nya terminen skulle köra igång i februari i år var det dags att opereras igen! Men nu jävlar! Lite försiktigt åh andra sidan, men fasen vad jag ska dansa! Har bokat in mig på i alla fall två kurser, den ena har jag inte gått förut och det är Reggaeton, och så blir den andra ytterligare en nybörjarkurs i Poledance, eftersom jag måste börja om helt och hållet igen! Här nedan har ni i alla fall en promovideo, mig kan ni se precis de två första sekunderna av filmen haha! 
 
#1 - - Annaaaanas:

Ser dig XD

Svar: HAHA!
Bunny

#2 - - Grodan:

Åh vad roligt! Jag vill också dansa reggaeton! :)

Svar: Åh det var så svårt haha!
Bunny